FAQs

Q?Kaj pomeni kratica NS?
A.

Kratica pomeni Napredni svet.

Q?Kaj je Napredni svet?
A.

Napredni svet je v osnovi blog oz. spletna stran, v širšem pomenu pa se ga lahko definira kot pobudo, idejo, projekt, poslovno priložnost. Vrednost bloga oz. spletne strani je določena v vrednosti, ki jo spletna stran predstavlja bralcem oz. uporabnikom. Predvsem zaradi njih je blog oz. spletna stran tudi nastala.

Q?Kaj je nosilni slogan bloga?
A.

Nosilni slogan je “Napredujemo skupaj”, kjer je poudarek na besedah napredovati in skupaj. Obe skupaj tvorita celoto, kjer je pomemben korak naprej in v pravo smer.

Q?Kdo je avtor bloga?
A.

Avtor bloga je Marko Šiška.

Q?Komu je blog namenjen?
A.

Blog je ob svoji otvoritvi široko zastavljen, posamezni zavihki pa definirajo nekoliko ožjo obliko pisanja. Ciljne skupine so brezposelni, zaposleni z željo po napredovanju, kreativci, podjetni, k družbi in odnosom v njej usmerjeni posamezniki in skupine, pisci, talenti, solidarni in humani ljudje in kdorkoli, ki mu bo vsebina prišla prav.

Q?Katere prioritete ima blog?
A.

Prioriteta je človek. Njegova osebnost, razvoj potenciala in čut za sočloveka.

Q?Je blog Napredni svet odgovor na moralno in gospodarsko krizo?
A.

Glede na stanje vrednot, neenakost, pomanjkanje idej, vizije in sodelovanja v družbi je blog Napredni svet lahko skromen in iskren prispevek za izhod iz krize.

Q?Ali je blog političen?
A.

Blog ni političen, posega pa tudi na področja, s katerimi se ukvarja politika. Pri tem ga vodi vizija,učinkovitost in občutek za potrebe ljudi.

Q?Je možno sodelovati pri nastajanju in razvoju bloga?
A.

Seveda je možno. Več na Bodi zraven. Pišite na info@naprednisvet.si

Q?Je možno sodelovati z avtorjem?
A.

Seveda je možno. Več na sodelovanje. Pišite na marko.siska@naprednisvet.si

Q?Kako pisati kot avtor prispevka/gostujoče pero?
A.

Dobrodošli. Kontaktirajte nas na info@naprednisvet.si

Q?Kaj pomenijo reference?
A.

Reference oz. priporočila izražajo osebni pogled različnih ljudi na avtorjevo osebnost, življensko držo in pot.

Q?Je na blogu možno oglaševati?
A.

Zaenkrat klasičnega oglaševanja ne bo, lahko pa se dogovorimo za kakšno drugo obliko sodelovanja za prepoznavnost vašega podjetja in nadaljnji razvoj vaše blagovne znamke.

Q?Bo objavljanje redno?
A.

Objavljanje bo praviloma sledeče. Ob pomanjkanju časa in idej bo objav manj in v kolikor bo obratno, bodo objave tem(p)u sledile.

Q?Lahko prispevke komentiramo?
A.

Seveda lahko, na tematiko 4 vodil in rubrike Vsega po malo. Treba pa se je držati pravil komentiranja. Prijazna in ciljno naravnana interakcija je zaželjena.

Q?Koliko časa bo spletna stran delovala?
A.

Spletna stran bo delovala, dokler bo zadoščeno poslanstvu, da sodelujemo in napredujemo. Ko v mozaiku poslanstva, vizije, ciljev in energije ne bo več zadosti kamenčkov za edinstveno sliko in bomo obstali, bo čas za novo sliko, za novo zgodbo. Kdaj točno bo to, pa je popolnoma iracionalno in neproduktivno vprašanje.