Trojček, ki soustvarja prihodnost

Zbudi me klic. Prijazen glas. Pozitiven. »Petra tukaj. Spomnila sem se nate. A bi kaj sodelovali glede dogodka 500 podjetnic?«. Ne moreš verjeti. Ravno v tistem tednu sem jo hotel vprašati enako vprašanje. »Seveda!«, odvrnem. In kot prva etapa je nastal tale intervju, ki je pred vami. Intervju z odličnimi organizatorkami in podjetnicami. V enem komentarju na FB sem napisal, da gre za trojček, ki soustvarja prihodnost. Prepričan sem, da me prihodnost ne bo demantirala.

Dogodek 500 podjetnic je dogodek, ki zahteva celega človeka. Vsaka od vas pa ima tudi svoj posel? Nam lahko opišete, s čim se ukvarjate in kako vaš osnovni posel pripomore k organizaciji dogodka 500 podjetnic?

Petra: sem predavateljica in avtorica dveh knjižnih uspešnic (Česar nas niso naučili v šolah in Ameriški milijonarji so spregovorili). Največja dodana vrednost z moje strani k dogodku 500 podjetnic je zagotovo promocija in sama prepoznavnost dogodka. Sicer osebno nam pa zelo prav pride poznavanje izdelave in urejanja spletne strani – uf, toliko tega dela, ki bi ga sicer morale najemati drugje, zdaj si pa lahko privoščimo malo več »igranja« na tem področju, optimiziranja, dodajanje veliko različnih vsebin, hitro, in tako omogočamo večjo dodano vrednost  tudi za vse udeleženke (vsaka lahko naprimer predstavi sebe na tej spletni strani).

Urša: Po 17. letih dela v veliki korporaciji sem odprla svoj s.p., kjer se ukvarjam z organizacijo različnih dogodkov, od manjših do večjih (http://www.eventio.si/). Glede na to, da je dogodek 500 podjetnic velik zalogaj, tako organizacijsko kot na ostalih področjih, mi moja znanja s področja organizacije dogodkov zelo pomagajo, da je dogodek izpeljan tako kot je treba.

Zori: Po enajstih letih redne zaposlitve, sem se v najbolj neprimernem času podala v samostojne vode. Sem vizionar, vidim ter združujem nezdružljivo. Organiziram, oblikujem, ustvarjam, povezujem ljudi, izdelke in storitve. Izkušnje v poslovnem in zasebnem življenju, mi omogočajo uspešne rešitve v vseh projektih, katerih se lotim. 

Vaš dogodek je velika zgodba o uspehu. Prav gotovo pa vse ne poteka po načrtu. Nam lahko zaupate še to plat zgodbe? In kakšno anekdoto iz dogodka?

Petra: Vau, je prav lepo slišati, da nekdo reče, da je ta dogodek zgodba o uspehu.

Seveda je tudi mnogo padcev, zavrnitev, težav … anekdote, hm recimo ena prva velika napaka: ko sem tiskala sezname udeleženk, sem jih uredila po abecednem vrstnem redu po imenih (ker tako vedno delam pri svojih seminarjih). Na dogodku so se postavile v vrste po priimkih in nastala je cela zmeda in zamujanje … Šment, moja napaka :)

Ena smešna – Ivu Boscarolu sem po mailu omenila, da imamo dress code dogodka, torej vsaka ima na sebi nekaj rdečega. Ivo me vpraša, če spodnjice tudi štejejo :) Nič mu nisem odgovorila na mail (tako izjemno ga občudujem, da se nisem mogla kar šaliti z njim po mailu …). Pa je Ivo rešil zadevo in kar na dogodku na odru pred vsemi povedal, da sem mu omenila dress code (bil je oblečen ves v črno) in da ima na sebi nekaj rdečega ampak ne ve če bi kazal. Haha, kako smo se smejale …

Ali pa – dobimo že natiskane akreditacije za udeleženke, dan pred dogodkom. Vse vesele jih pogledamo in ugotovimo, da na njih piše spletna stran www.podjetnica.si, moralo bi biti pa www.podjetnica.com. Panika! A smo zadnji moment, naslednji dan zjutraj le rešile.

Aja, pa natisnjeni so bili trakovi za udeleženke, a smo dan pred dogodkom izvedele, da so po nesreči bili odposlani nekam v Bruselj … Tako da smo jih zamenjale za enostavne nepotisnjene rdeče trakove.

Pa do tega, da računaš, da bo naprimer x stroškov s hrano in pijačo, a pride račun za nekaj tisoč evrov več …

Pa tudi same tri organizatorke imamo zelo različen pogled na posel, način dela, prioritete, vrednote … in velikokrat pride do nesoglasij. Smo le tri. Pa še ženske :) Težko se je strinjati v vsem. Nemogoče.

Koliko časa v letu posvetite organizaciji dogodka 500 podjetnic?

Petra: To je težko reči … prvo leto smo seveda morale največ, ker smo začele iz popolne nule – tudi kot posameznice nismo imele ne velikih baz, ne prepoznavnosti, nič. Zdaj je vsako leto lažje in zahteva manj dela za iste rezultate. Nekje septembra začnemo aktivno z organizacijo in dogovori …

Urša:  Uf, kar precej. V bistvu začnemo že takoj po koncu dogodka pripravljati vsebinski in terminski plan za naslednjega. Intenzivne priprave pa se začnejo potem po poletju in se stopnjujejo do izvedbe dogodka.

Kako vidite dogodek 500 podjetnic v prihodnje (čez 5, 10 let)?

Zori: Čez 7 let, bo to največji mednarodni dogodek ženskega podjetništva. Želimo našim in tujim podjetnicam ponuditi trg povpraševanja, ponudbe in predvsem priložnosti za nove izzive in posle. Želimo da je to v Sloveniji, da ni potrebno vedno nam hoditi v tujino po nekaj novega. Pripeljale bi veliko tujih podjetnic, zapolnile hotele in poslovni turizem.

Petra: Pustimo se presenetiti :) Nekaj je, kaj si želimo, drugo je, kam nas življenje vodi … :)

Boste v prihodnje na dogodek bolj množično vabile tudi udeleženke iz tujine?

Petra: Ja, osebno si želim v prihodnosti mnogo več povezav s tujino, ker pri sebi vidim, da podjetnice potrebujemo povezave s tujino. Slovenija je res pramajhna za večje poslovne uspehe v določenih branžah (pri prodaji knjig zagotovo).

Urša: Vsekakor. Vsako leto se povezujemo z novimi društvi in združenji iz tujine, tako da bodo letos prišle iz Hrvaške, Srbije, Avstrije. V tem trendu bomo nadaljevale tudi prihodnja leta, saj nam je pomembno, da naše podjetnice stopijo iz okvirjev Slovenije in svoj posel/sodelovanje poskusijo razširiti tudi v tujino.

Zori: Seveda, trudimo se povezovati s tujino, v tej meri, da bo v prihodnosti to mednarodni dogodek. 

Kakšne aktivnosti in mreženja potekajo poleg oz. zaradi dogodka 500 podjetnic? Je povezovanje obrodilo sadove in koliko poslovnih priložnosti se je realiziralo?

Petra: Ja, to je bistvo dogodka! J Dobivamo že zgodbe, kjer podjetnice povedo, da so se našle na dogodku 500 podjetnic in sedaj ustvarjajo skupne poslovne zgodbe uspeha. Eno smo celo objavile na spletni strani: http://www.podjetnica.com/moc-povezovanja/

Zori: Naše podjetnice so zelo predane svojim poslom, zato nimajo toliko časa za izobraževanje. Na naših dogodkih jim skušamo ponuditi čim več uporabnih vsebin, katere modele lahko prenesejo v svoje poslovanje. Želimo jim dati tisti trenutek; “Aha, to pa tudi jaz lahko uporabim, nisem vedela.” Ustvarile so si svojo poslovno mrežo in rodilo se je veliko sodelovanj, skupnih projektov ter poslov. Vse naše podjetnice, ki so se predstavile na našem odru, so jih mediji hitro prepoznali in predstavili njihove zgodbe celotni Sloveniji.

Dogodek je namenjen podjetnim ženskam. Ali so tudi moški lahko del dogodka?

Petra: ja  – zelo lepo vabljeni – kot predstavniki sponzorjev ali predavatelji 😉 Med udeleženci so tako bili tudi g. Ivo Boscarol, g. Japec jakopin, g. Borut Pahor…

Urša: Moški bi radi bili del dogodka, a je ta dan v letu naš dan – dan podjetnih žensk. Tu ne gre za neko feministično gibanje, ampak za to, da se ženske podpremo med seboj, da dobimo dodatni navdih, nove povezave in skupaj gremo pogumnejše naprej.  

Zaščitni znak letošnjega dogodka je metulj. Na spletni strani pišete, da je metulj simbol ženstvenosti, vztrajnosti, moči, spremembe, preobrazbe, lahkotnosti. Nam lahko zaupate, katero izmed teh lastnosti bi izpostavili pri sebi? In morda, na kateri lastnosti boste delali v prihodnje?

Petra: če izpostavim eno, bi v tem času svojega življenja zagotovo PREOBRAZBA. Več moram narediti še na lahkotnosti.

Urša: Sem zelo vztrajna, rada imam spremembe in preobrazbe pri sebi – tako da stalno delam na tem. V prihodnje pa bi rada, da pride še bolj do izraza moja ženstvenost.

Zori: Vse tri organizatorke se prepoznamo v metulju. Simbol metulja me zaznamuje vsak dan, en dan sem močna, drugi dan vztrajna in tretji ženstvena, preobrazba je del vsakdana. Vesela sem, da bom jutri razmišljala drugače kot včeraj, danes rastem, razumem in spremljam svojo preobrazbo za boljši jutri.

Hvala vsem trem in se vidimo 18. marca na največjem dogodku ženskega podjetništva v Sloveniji! Za vse zainteresirane prijave na tej povezavi

 

Odgovori Posreduj

Komentiranje zaklenjeno.